czwartek, 11 września 2014

Krótka recenzja LUXURY PARIS ADVACED ACTIWATOR 6W1 oraz SERUM GOLD ESSENCE.

Witam Was kochane tak jak pisalysmy w komentarzach przerywam dwutygodniowe wyzwanie dotyczące testowania odzywki do rzęs LUXURY PARIS ADVACED ACTIWATOR 6W1 oraz serum do twarzy GOLD ESSENCE.

Najważniejszym powodem jest to, ze podejmujemy współpracę z inna marką- jaką? Dowiecie się juz niedługo :-)



Jednak czuje się dluzna wobec Was z recenzją dotycząca produktów wiec w skrócie...
Streszczajac dwudniowy okres testowania chyba napuchly mi powieki prawdopodobnie od tej odzywki 6w1 stwierdzilam, ze nie jest ona dla mnie.
Serum? Ma dość spore złote drobinki -twarz wyglądała jakbym posypala ja lekko brokatem - całkiem niezłe rozwiązanie na dyskoteki, bale sylwestra... Dodatkowo dostalam dziwnych wypryskow ciężko mi powiedzieć czy to serum się do tego przyczyniło, ale wlasnie takie zmiany zauwazylam na swojej twarzy.
Za te dwa produkty zaplacilam nie całe 30 zł.
Jaki z tego morał? Czasami warto dołożyć kilka groszy i zainwestować w dobre kosmetyki.

Jeżeli któraś z was używała, testowała tych produktów proszę o podzielenie się z nami swoimi opiniami.

PS. Dziękujemy w ciągu tygodnia trwania naszego bloga odwiedzilyscie nas 1 126 razy!  Dajecie nam ogromna motywacje,satysfakcję i siłę by iść w to dalej dla Was! Zachecamy czytajcie,odwiedzajcie, kimentujcie, podpowiadajcie co poprawić i oczywiście bierzcie udział w konkursach
https://www.facebook.com/pages/Atelier-Kobiet/
Pozdrawiam W
''Takie czytelniczki to skarb''- M 
<3!

24 komentarze:

  1. Nie znam tych kosmetyków i w sumie jakoś nie mam ochoty poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o mnie nie polecam . W

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To taka mała errata w związku ze zmianą planow na blogu i nową współpracą ;) Dodałyśmy zdjęcie, już wszystko jasne :)

      Usuń
  4. Nie znam i ich i nie kusi mnie żeby poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki napotkałam w biedronce tak jak jakiś czas temu linie kosmetyków do wlosów Eveline Argan & Keratin 8w1 z której jestem bardzo zadowolona miałam nadzieje ze te kosmetyki również zaskoczą mnie pozytywnie Stało się odwrotnie- sprawdziłam na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba u mnie nie zagoszczą.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie , co ciekawego się kryje pod współpracą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało byc dzis-niestety jednej z nas nie dostarczono jeszcze przesylki wiec post sie opozni-wiecej na ten temat : https://www.facebook.com/pages/Atelier-Kobiet/1486092328314181
      Tam tez podpowiadamy coz to za wspolpraca ;)

      Usuń
  8. W takim razie życzę powodzenia i dla Ciebie i dla koleżanki, studia w UK według mnie są ciekawsze niż te Polskie, przede wszystkim większy wybór kierunków :)
    Co do kosmetyków to pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś średnio jestem przekonana do tego kosmetyku :(

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie testowałam tego typu produktów. Odżywek do rzęs nie używam w ogóle, serum do twarzy też, ale polecam maseczkę kolagenową Etre Belle, jest świetna może lepiej posłuży ;))

    healthfashbeauty - obserwujemy i dziękujemy za miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno nie są to produkty, które chcę poznać bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja z Luxury Paris dorwałam tusz w Biedro, też niedługo skrobnę kilka słów

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba nie mam ochoty ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam i już chyba wolę nie poznawać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze produkty się nie sprawdziły:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, ale jak zawsze wspominamy-na każdego inaczej działa ten sam produkt :) Więc dla zapalonych milosniczek nasza recenzja nie sprawia roznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie sprawdzałam... współczuję, że współpraca nie koniecznie udana... buziaki

    OdpowiedzUsuń