piątek, 12 września 2014

Bodetko Lash - współpraca.

Tak, jak zapowiadałyśmy-dziś post o naszej pierwszej współpracy. Przepraszamy za opóźnienie, ale jedna z nas czekała jeszcze na paczuszkę. To dla nas wielki sukces, dzięki Wam tak dobra marka, jaką jest Bodetko Lash zgodziła się z nami współpracować za co również serdecznie dziękujemy :)
Przedstawiamy odżywkę do rzęs, którą będziemy testowały przez trzy miesiące :


Po tym czasie pokażemy Wam efekty wraz ze zdjęciami naszych rzęs przed i po.
Odżywkę można zakupić przez Fb - Bodetko Lash (<-- klik). Producent obiecuje nam nowe spojrzenie. a my po obejrzeniu zdjęć kobiet, które jej używały, wierzymy, że obietnice się spelnią :)
Czy któraś z Was stosowała tę odżywkę? Jakie były efekty? 
My do tego tematu powrócimy za 3 miesiące a tymczasem życzymy Wam udanego weekendu! :)
M i W.

31 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszej współpracy! :)
    Może wcześniej niż za 3 miesiące wspomnicie coś jakie efekty obserwujecie? :)
    Pozdrawiam Was i dalszych sukcesów życzę ;)
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dobry pomysł, dziękujemy i z pewnością będziemy robić 'akutalizacje' dotyczaca odzywki:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no... prezentuje się ciekawie. Czekam na recenzję, bo kompletnie nie znam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno dziala cuda, my widzialysmy go pierwszy raz u Maxineczki :)

      Usuń
  4. gratuluję również :) nie sprawdzałam żadnej odżywki do rzęs :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy ; )) Odżywki nie stosowałam, ale opakowanie i wykonanie na wysokim poziomie, przyciąga uwagę ; ))
    Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy. Faktycznie juz samo ubranko swiadczy o jakosci mam wrazenie ;)

      Usuń
  6. Nie miałam, ale słyszałam o niej dobre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy, ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy :-)
    ciekawa jestem jak się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam odżywki do rzęs, ale smaruje je olejkiem rycynowym i efekt także jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalysmy, jednak poki co olej rycynowy zostawiamy wlosom :)

      Usuń
  10. Gratuluję :) jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.Bo mam ochotę na tego typu odżywki :) Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację :) aż zazdroszczę hehe
    http://jo-food.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wspolpracy, oby odzywka okazala sie faktycznie taka jak zapowiada producent :)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze takiej współpracy ! widzialam efekty po tej odzywce u Maxineczki i efekt był swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też by się przydała kuracja teraz...

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie prezentuje się bardzo efektownie :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje współpracy ;) i udanych efektów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy, równiez mamy nadzieję na efekty, o których z pewnością bedziemy Was informowac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy. Będę czekała na efekty :)

    OdpowiedzUsuń